serwis informacyjny
Menu Podmiotowe
  • Gmina Nowe Miasto
  • Jednostki Pomocnicze Gminy
  • Jednoski Organizacyjne Gminy
  • Wykaz miejscowości
  • Wójt Gminy Nowe Miasto
  • Rada Gminy
  • Skarbnik Gminy
  • Sekretarz Gminy
  • Urząd Stanu Cywilnego
  • Straż Gminna
  • Informacje nieudostępnione
  • Stanowiska
  • Skargi, wnioski, petycje
  • Informacja Publiczna
  • Porozumienia
  • Rejest upoważnien i pełnomocnictw
  • Stowarzyszenia i Organizacje
  • Menu Przedmiotowe
  • Prawo
  • Zamówienia Publiczne
  • Zamówienia Publiczne Archiwum
  • Przetargi
  • Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
  • Oświata
  • Rejestry, ewidencje i archiwa
  • Pliki do pobrania (druki)
  • Oferty pracy
  • Ogłoszenia
  • Statystyka
  • Oświadczenia Majątkowe
  • Strategia Rozwoju Gminy
  • Wykaz Danych o Środowisku
  • Formularz oświadczenia majątkowego dla radnego gminy
  • Formularz oświadczenia majątkowego dla wójta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierownika jednostki organizacyjnej gminy
  • Wywóz nieczystości płynnych i stałych
  • Finanse
  • Budżet
  • Podatki i Opłaty
  • Zwrot podatku akcyzowego
  • Majątek Publiczny
  • Dług Publiczny
  • Wybory
  • Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
  • Wybory Samorządowe 2014
  • Nowy podział na okręgi wyborcze i stałe obwody głosowania w Gminie Nowe Miasto
  • Urzędnik Wyborczy
  • Państwowa Komisja Wyborcza
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • MENU PODMIOTOWE   \  SEKRETARZ GMINY

      Sekretarz Gminy

    SEKRETARZ GMINY- Elżbieta Zalewska

    email: sekretarz@ugnowemiasto.pl

     

     

    Sekretarz Gminy wykonuje wyznaczone przez Wójta zadania, zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu, a w szczególności:

     

    1. Opracowuje projekty regulaminów Urzędu i kontroluje jego funkcjonowanie.
    2. Przedkłada Wójtowi propozycje dotyczące usprawniania pracy Urzędu oraz wdraża nowe metody zarządzania.
    3. Dokonuje kontroli wewnętrznej w zakresie organizacji i funkcjonowania stanowisk pracy w Urzędzie.
    4. Nadzoruje prawidłowy obieg, ewidencję i przechowywanie dokumentów.
    5. Ustala zastępstwa pracowników w czasie urlopu i innych nieobecności w pracy.
    6. Nadzoruje jakość i terminowość załatwiania skarg, wniosków  i interpelacji.
    7. Sprawuje nadzór nad przygotowywaniem projektów Statutów, uchwał Rady, zarządzeń Wójta i innych aktów prawnych.
    8. Koordynuje i wykonuje zadania związane z wyborami Prezydenta RP, do Sejmu                i Senatu RP, Wójta, samorządu gminy, powiatu, województwa, referendami ogólnokrajowymi i lokalnymi w ramach obowiązków urzędnika wyborczego.
    9. Koordynuje sprawy związane ze spisami powszechnymi - ludności,  rolnym itp.
    10. Przyjmuje ustne oświadczenia spadkodawcy.
    11. Sprawuje nadzór nad właściwą obsługą interesantów.
    12. Udziela informacji w zakresie załatwiania spraw i kompetencjach Urzędu.
    13. Nadzoruje przygotowanie informacji o gminie do Biuletynu Informacji Publicznej, na stronę internetową gminy i tablice ogłoszeń .
    14. Wykonuje zadania Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych.
    15.  Nadzoruje i wykonuje zadania z zakresu oświaty.
    16. Wykonuje inne zadania wynikające z poleceń lub upoważnień Wójta.

     

      

      udostępnił admin dnia 2013-08-28 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


    Biuletyn Informacji Publicznej v1.0 góra