serwis informacyjny
Menu Podmiotowe
  • Gmina Nowe Miasto
  • Jednostki Pomocnicze Gminy
  • Jednoski Organizacyjne Gminy
  • Wykaz miejscowości
  • Wójt Gminy Nowe Miasto
  • Rada Gminy
  • Skarbnik Gminy
  • Sekretarz Gminy
  • Urząd Stanu Cywilnego
  • Straż Gminna
  • Informacje nieudostępnione
  • Stanowiska
  • Skargi, wnioski, petycje
  • Informacja Publiczna
  • Porozumienia
  • Rejest upoważnien i pełnomocnictw
  • Stowarzyszenia i Organizacje
  • Menu Przedmiotowe
  • Prawo
  • Zamówienia Publiczne
  • Zamówienia Publiczne Archiwum
  • Przetargi
  • Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
  • Oświata
  • Rejestry, ewidencje i archiwa
  • Pliki do pobrania (druki)
  • Oferty pracy
  • Ogłoszenia
  • Statystyka
  • Oświadczenia Majątkowe
  • Strategia Rozwoju Gminy
  • Wykaz Danych o Środowisku
  • Formularz oświadczenia majątkowego dla radnego gminy
  • Formularz oświadczenia majątkowego dla wójta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierownika jednostki organizacyjnej gminy
  • Wywóz nieczystości płynnych i stałych
  • Finanse
  • Budżet
  • Podatki i Opłaty
  • Zwrot podatku akcyzowego
  • Majątek Publiczny
  • Dług Publiczny
  • Wybory
  • Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
  • Wybory Samorządowe 2014
  • Nowy podział na okręgi wyborcze i stałe obwody głosowania w Gminie Nowe Miasto
  • Urzędnik Wyborczy
  • Państwowa Komisja Wyborcza
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • MENU PRZEDMIOTOWE   \  OFERTY PRACY

      Ogłoszenie o wyniku naboru na stanowisko doradcy zawodowego

     

     

    OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU

    NA STANOWISKO DORADCY ZAWODOWEGO

     

     

    Wójt Gminy Nowe Miasto informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na stanowisko doradcy zawodowego zatrudnionego w ramach projektu „Edukacja kluczem do sukcesu – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

     

    wybrana została

    PANI MARIOLA SOBCZYŃSKA

    zamieszkała w Świerczach 

     

     

    Uzasadnienie wyboru

    W wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisko doradcy zawodowego została wybrana Pani Mariola Sobczyńska, która jako jedyna złożyła ofertę. Pani Sobczyńska spełniła wymagania formalne podane w ogłoszeniu o naborze.

    Kandydatkę cechuje duża komunikatywność, kreatywność i kultura osobista.

    Posiada wykształcenie wyższe pierwszego stopnia na kierunku pedagogika w specjalności pedagogika pracy i organizacji.

     

     

    Nowe Miasto, 15 stycznia 2014

      udostępnił Tomasz Nowaliński dnia 2014-02-11 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO DORADCY ZAWODOWEGO

     

    OGŁOSZENIE O NABORZE

    NA STANOWISKO DORADCY ZAWODOWEGO

     

    w ramach Projektu: „Edukacja kluczem do sukcesu – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów  z Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście”.

     

    Gmina Nowe Miasto  realizując  Projekt „Edukacja kluczem do sukcesu - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów  z Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście”

    w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji                 w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych  i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,  poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych  uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic  w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ogłasza nabór na stanowisko doradcy zawodowego.

     

    I. Wymagania niezbędne dla kandydata:

     

    1. Kwalifikacje  określone rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 1207) tj. ukończone:

    1) studia magisterskie lub studia pierwszego stopnia w zakresie doradztwa zawodowego oraz przygotowanie pedagogiczne lub

    2) studia magisterskie lub studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz przygotowanie pedagogiczne.

    2. Znajomość metod i technik poradnictwa zawodowego.

     

    II. Zakres wykonywanych zadań:

    1. Prowadzenie Szkolnego Ośrodka Kariery.
    2. Realizacja zajęć indywidualnych i grupowych dla wszystkich  uczniów ostatnich klas oraz uczniów  klas niższych uczestników projektu w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Zespole Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście.
    3. Diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej.
    4. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu kształcenia.
    5. Prowadzenie zajęć  związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej.
    6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę.
    7. Współpraca   z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie doradztwa edukacyjno – zawodowego.
    8. Przygotowanie niezbędnych materiałów dydaktycznych dla uczestników.
    9. Prowadzenie właściwej dokumentacji dotyczącej prowadzonych zajęć.
    10. Kompletowanie i weryfikacja list obecności uczestników na zajęciach.
    11. Przestrzeganie zasad informacji i promocji Europejskiego Funduszu Społecznego.
    12. Wypełnianie kart czasu pracy.
    13. Przygotowywanie informacji na temat prowadzonych zajęć na potrzeby sprawozdawczości.
    14. Wypełnianie ankiety ewaluacyjnej.
    15. Gromadzenie dokumentacji dydaktycznej wykorzystywanej podczas zajęć.
    16. Przestrzeganie zasad równości szans.
    17. Współpraca z personelem zarządzającym projektem.
    18. Dokumentowanie prowadzonych zajęć.

     

    III. Wymagane dokumenty

    1. List motywacyjny i CV.
    2. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
    3. Kserokopie  zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
    4. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych.

     

    IV. Termin i miejsce składania dokumentów:

    1.  Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą  z dnia  29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
    2.  Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko doradcy zawodowego w ramach projektu „Edukacja kluczem do sukcesu – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście” osobiście

    w Sekretariacie Urzędu Gminy w Nowym Mieście ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto.

          3.    Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia                          

                 17  grudnia 2013 roku godz. 1400.

     

    V. Liczba etatów: 1

     

    VI. Forma zatrudnienia : umowa o pracę, liczba godzin pracy 22 godziny dydaktyczne tygodniowo.    

              Godziny pracy dostosowane do harmonogramu zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych uczestników 

              projektu „Edukacja kluczem do sukcesu – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Zespołu 

              Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście”. Umowa o pracę na czas określony do dnia  

             30 czerwca 2014 roku.

     

    VII. Wynagrodzenie:

    1)  finansowane ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ujętych w budżecie projektu „Edukacja kluczem do sukcesu – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Zespołu  Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście”.

    2)  ustalone na podstawie przepisów ustawy Karta Nauczyciela, rozporządzenia Ministra   

    Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31  stycznia 2005 roku  w sprawie wysokości minimalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli, ogólnych warunków przyznawania dodatków do wynagrodzenia oraz wynagradzania za pracę w dniu wolnym od pracy (Dz.  U. z 2005 r. Nr 22 poz. 181 z późn. zm.) oraz Regulaminu określającego niektóre zasady wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolu, dla których organem prowadzącym jest Gmina Nowe Miasto, a także wysokość, zasady przyznawania i wypłacania nauczycielskiego dodatku mieszkaniowego uchwalonego Uchwałą Nr 92/XVI/2009 Rady Gminy Nowe Miasto z dnia 25 marca 2009 roku.

    Nowe Miasto, 04 grudnia 2013


    Oświadczenie (do pobrania)

     

    Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

      udostępnił Tomasz Nowaliński dnia 2013-12-04 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

     

    OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU

    NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

     

     

    Wójt Gminy Nowe Miasto informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Nowe Miasto do zatrudnienia na stanowisku do spraw informacji i promocji gminy

     

    wybrana została PANI JOLANTA BANDURSKA zamieszkała w Nowym Mieście.

     

     

    Uzasadnienie wyboru

     

    Pani Jolanta Bandurska wykazała się bardzo dobrą znajomością i umiejętnością stosowania regulacji prawnych związanych z pracą na stanowisku ds. informacji i promocji gminy. Wykazała dużą wiedzę merytoryczną udzielając Komisji na zadawane pytania poprawnych, rzeczowych i wyczerpujących odpowiedzi. Zna zadania administratora danych, Administratora Bezpieczeństwa Informacji oraz dokumenty przetwarzania danych osobowych w urzędzie. Ponadto przedstawiła Komisji opracowany przez siebie materiał dotyczący ochrony danych osobowych z zastosowaniem demonstracyjnego programu komputerowego ABI 2.0 firmy AiMS wykazując tym dodatkowe zaangażowanie oraz zrozumienie tak trudnego  i ważnego zagadnienia.

    Kandydatka dobrze zna umocowanie prawne i zadania gminy – podstawowej jednostki samorządu terytorialnego. Ponadto ma szeroką wiedzę o Gminie Nowe Miasto. Posiada wiele dobrych innowacyjnych pomysłów na promocję, czego dowodem jest opracowany przez nią materiał „Promocja Gminy Nowe Miasto”, projekt folderu oraz plakatu na II Jarmark Nowomiejski.

    Kandydatkę cechuje duża komunikatywność, kreatywność i kultura osobista.

    Posiada wykształcenie wyższe:

    I stopień – specjalność zarządzanie w samorządzie terytorialnym;

    II stopień – specjalność zarządzanie w bankowości i finansach.

    Kandydatka Pani Jolanta Bandurska  otrzymała od członków Komisji Rekrutacyjnej najwyższą liczbę punktów.

     

     

     

                                                                                                                     Wójt Gminy

                                                                                                  (-) Sławomir Dariusz Zalewski

      udostępnił Tomasz Nowaliński dnia 2013-02-25 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

     

    OGŁOSZENIE O NABORZE

    NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

    z dnia   23 stycznia 2013 roku

     

     

    Wójt Gminy Nowe Miasto ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne  stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Nowym Mieście

     

     

    1. I.       Stanowisko pracy:

               stanowisko ds. informacji i promocji gminy

               zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy –  40 godz. tygodniowo

               stanowisko w Referacie  Organizacyjnym i Oświaty.

     

    1. II.      Niezbędne wymagania od kandydatów:

    1) posiadanie obywatelstwa polskiego;

    2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie                          

        w pełni z praw publicznych;

    3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo  

        ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

    4) nieposzlakowana opinia;

    5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;

    6) wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na 

        stanowisku (preferowane kierunki: informatyka i administracja)

    7) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje  

        samorządu gminnego;

       - Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U.  

         Nr   78, poz.  483 ze zm.);

       - ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001    

         roku Nr 142 poz. 1591 ze zm.);

     

          III. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

               1) Znajomość przepisów prawnych:

                    - ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.

                      U. z  2001 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzeń 

                      wykonawczych do ustawy;                  

                    - ustawy z dnia 25 czerwca 2010 roku o sporcie (Dz. U. Nr 127 poz. 857 z                 

                      późn. zm.);

                    - ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu 

                      działalności kulturalnej (Dz. U. z 2012 roku poz. 406);

                    - rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 01 czerwca 2010 roku                      

                      w sprawie podmiotów , w których jest wykonywana kara ograniczenia     

                      wolności oraz praca społecznie użyteczna (Dz. U. Nr 98 poz. 634);

         - ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej  

           (Dz. U .Nr 112, poz. 1198 ze zm.);

         - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz.         

           U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.);

     2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz    

         programów pakietu MS Office;

     3) umiejętność w zakresie redagowania informacji i treści okolicznościowych;

     4) umiejętność wykonywania opracowań graficznych;

     5) posiadanie prawa jazdy kategorii B;

     

    1. IV.    Predyspozycje osobowościowe kandydatów:

    1) samodzielność i kreatywność,

    2) umiejętność dobrej organizacji i planowania pracy,

    3) umiejętność pracy w zespole,

               4) umiejętność interpretowania i stosowania przepisów prawnych,

    5) odporność na stres,

    6) dyspozycyjność,

    7) gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

     

    1. V.     Zadania wykonywane na stanowisku:

     

    1)    wykonywanie zadań  administratora bezpieczeństwa informacji (ABI);

    2)    koordynacja  prac związanych z elektroniczną publikacją informacji na stronie internetowej Gminy oraz jej redagowanie;

    3)    prowadzenie działań promujących Gminę;

    4)    koordynacja i współorganizowanie imprez kulturalnych, patriotycznych, okolicznościowych oraz sportowych organizowanych przez Urząd Gminy              w Nowym Mieście;

    5)    prowadzenie spraw i organizowanie pracy dla skazanych  na karę ograniczenia wolności z obowiązkiem wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne  oraz prac społecznie użytecznych;

    6)    prowadzenie ewidencji obiektów nie będących hotelami, w których są świadczone usługi hotelarskie ze szczególnym uwzględnieniem gospodarstw agroturystycznych;

    7)    prowadzenie spraw z zakresu kultury i sportu.

     

     

    1. VI.    Wymagane dokumenty:

    1) list motywacyjny,

    2) życiorys- curriculum vitae

    3) kserokopie świadectw pracy ( o ile kandydat posiada doświadczenie zawodowe),

    4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

    5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

    6) kwestionariusz osobowy,

    7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,

    8) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( t .j. z 2002 roku  Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ) oraz 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm. ).

    10) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.

     

    VII.  Miejsce i termin złożenia dokumentów:

    1)  termin składania dokumentów:

        do  04 lutego 2013 roku

    2)  miejsce  składania dokumentów:

         Urząd Gminy w Nowym Mieście ul. Apteczna 8,  pokój nr 1 – sekretariat,  

         od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600

     

    Dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty wyłącznie                        w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko ds. informacji i promocji gminy”.

     

    Oferty, które wpłyną po terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.

     

    Z Regulaminem naboru można zapoznać się na  stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Nowe Miasto www.bipnowemiasto.win.pl

     

    Dodatkowe informacje  pod numerem telefonu  23 661 40 70 wew. 32

     

    Informacja o wyniku naboru zostanie  umieszczona  na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Nowym Mieście.

     

    Wymagane dokumenty aplikacyjne:

    list motywacyjny, szczegółowe cv (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu  pracy zawodowej) oraz kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone  własnoręcznym podpisem.

     

     

    Wójt Gminy

    -() Sławomir Dariusz Zalewski

      udostępnił Tomasz Nowaliński dnia 2013-01-23 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Ogłoszenie o Wyniku Naboru na Wolne Stanowisko Urzędnicze

     

    OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU

    NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

     

    Wójt Gminy Nowe Miasto informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, do zatrudnienia na stanowisku:

    podinspektor ds. wymiaru podatków

    Wybrany został Pan Adam Bugalski zamieszkały w Nowym Mieście


    Uzasadnienie wyboru

     

    Pan Adam Bugalski wykazał się bardzo dobrą znajomością i umiejętnością stosowania regulacji prawnych, które na co dzień związane są z pracą na stanowisku ds. wymiaru podatków w urzędzie gminy.

    Wykazał się wiedzą merytoryczną, udzielając komisji poprawnych, rzeczowych i wyczerpujących odpowiedzi na zadane pytania. Kandydata cechuje duża komunikatywność, otwartość, kreatywność, kultura osobista, chęć stałego doskonalenia umiejętności zawodowych.

    Pan Adam Bugalski posiada wykształcenie wyższe I stopnia, kierunek administracja, 7- letnie doświadczenie zawodowe z interesantami i klientami.

    Kandydat Pan Adam Bugalski podczas rozmowy kwalifikacyjnej otrzymał najwyższą liczbę punktów przydzieloną przez członków komisji.

     

     

     

     

    Wójt Gminy Nowe Miasto

     

    /- / mgr Sławomir Dariusz Zalewski

     

     

     

     

     

     

    Nowe Miasto , 06 listopada 2012

      udostępnił Tomasz Nowaliński dnia 2012-11-06 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      dot. Konkursu na Skarbnika Gminy Nowe Miasto

    Wójt Gminy Nowe Miasto informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na wolne stanowisko kierownicze – Skarbnika Gminy Nowe Miasto   nie dokonano wyboru kandydata.

      udostępnił Tomasz Nowaliński dnia 2012-10-31 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

    OGŁOSZENIE 0 NABORZE
    NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
    z dnia 17 pazdziernika 2012 roku
    Wójt Gminy Nowe Miasto ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko
    urzędnicze w Urzędzie Gminy w Nowym Miescie
    I. Stanowisko pracy:
    podinspektor ds. wymiaru podatków
    zatrudnienie w petnym wymiarze czasu pracy


    Lista załączników
    1. Ogłoszenie o naborze
    2. praca _kwestionariusz dla ubiegajacego sie o zatrudnienie.pd f
      udostępnił Tomasz Nowaliński dnia 2012-10-17 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      UWAGA !!! Zarządzenie w sprawie odwołania konkursu na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Nowe Miasto: stanowisko ds. wymiaru podatków

    Zarządzenie Nr 46/2012

    Wójta Gminy Nowe Miasto

    z dnia 15 października 2012 roku

     

     

    w sprawie odwołania konkursu na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Nowe Miasto: stanowisko ds. wymiaru podatków

     

    Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 591 z późn. zm.) oraz art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.), zarządzam co następuje:

     

     

    § 1

     

    Odwołuję konkurs na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. wymiaru podatków w Urzędzie Gminy w Nowym Mieście.

     

    § 2

     

    Dokumenty złożone na ogłoszenie zostaną przekazane adresatom lub mogą być odebrane osobiście w Referacie Organizacyjnym i Oświaty Urzędu Gminy.

     

    § 3

     

    Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

     

    §4

     

    Zarządzenie podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Nowe Miasto.

     

    § 5

     

    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

     

     

     

     

    Wójt Gminy

     

    (-) Sławomir Dariusz Zalewski

      udostępnił Tomasz Nowaliński dnia 2012-10-16 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

    OGŁOSZENIE O NABORZE

    NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    z dnia 11 października 2012 roku


    Lista załączników
    1. OGŁOSZENIE O NABORZE na wolne stanowisko urzędnicze
    2. praca _kwestionariusz dla ubiegajacego sie ozatrudnienie
      udostępnił Tomasz Nowaliński dnia 2012-10-11 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Ogłoszenie o naborze na stanowisko Skarbnika

     

    OGŁOSZENIE O NABORZE

    NA STANOWISKO SKARBNIKA GMINY NOWE MIASTO

     

     

    Wójt Gminy Nowe Miasto ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Nowym Mieście

     

    1. Stanowisko pracy:

     

    Skarbnik Gminy Nowe Miasto

    zatrudnienie na podstawie powołania, w pełnym wymiarze czasu pracy

     

    1. Niezbędne wymagania od kandydatów:

     

    1) posiadanie obywatelstwa polskiego;

    2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni

    z praw publicznych;

    3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;

    4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko

    obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz

    samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za

    przestępstwo skarbowe;

    5) brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych

    w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami

    publicznymi;

    6) Spełnianie jednego z poniższych warunków:

    a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich,

    ekonomicznych wyższych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów

    podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,

    b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej

    i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości;

    c) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

    d) certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg

    rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego

    prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

     

    Wymagania dodatkowe:

    • wiedza ogólna: znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz kodeksu postępowania administracyjnego,

    • wiedza specjalistyczna: znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań,

    • umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,

    • dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu MS Office, programu BESTI@ oraz innych programów księgowości budżetowej i rachunkowości,

    • predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, umiejętność kierowania zespołem, odporność na stres,

    • znajomość nowoczesnych technik zarządzania finansami,

    • dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie 2-letnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej w pionie finansowym.

     

    1. Zadania wykonywane na stanowisku:

     

    1. Skarbnik Gminy jest głównym księgowym budżetu gminy oraz pełni obowiązki kierownika Referatu Finansowego.

    Skarbnik Gminy jako kierownik Referatu Finansów kieruje pracą podległego referatu, ponosi odpowiedzialność za prawidłową organizację i skuteczność pracy referatu oraz dokonuje podziału zadań pomiędzy podległych pracowników. Do zadań Referatu Finansowego należy prowadzenie spraw związanych z planowaniem i analizą realizacji budżetu gminy, ustalanie wymiaru podatków i opłat lokalnych, realizacja ich wpływów oraz prowadzenie rachunkowości i księgowości podatkowej oraz budżetowej.

     

    2. Art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157 poz. 1240 ze zm.)określa zadania głównego księgowego jednostki sektora finansów publicznych. Ponadto Skarbnik Gminy wykonuje zadania określone przez Wójta:

    1. Skarbnik zapewnia prawidłowe wykonywanie zadań urzędu w zakresie spraw finansowych, sprawując kierownictwo, kontrolę i nadzór nad działalnością referatów oraz innych jednostek organizacyjnych realizujących te zadania.

     

     

    1. Do zadań Skarbnika Gminy należy w szczególności:

     

    - przygotowanie projektu budżetu oraz bieżący nadzór nad jego wykonaniem;

    - nadzorowanie wykonania obowiązków w zakresie prowadzenia rachunkowości

    i obsługi księgowej budżetu;

    - wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;

    -  kontrolowanie i analiza sprawozdań z wykonania budżetu pod kątem

    przestrzegania dyscypliny budżetowej;

    - dokonywanie zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem

    finansowym;

    - dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności sporządzonych dokumentów

    dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;

    - kontrasygnowanie czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań

    pieniężnych;

    - nadzorowanie sprawozdawczości budżetowej;

    -  przygotowywanie okresowych analiz, sprawozdań, ocen i bieżących informacji

    o sytuacji finansowej Gminy;

    - opiniowanie projektów uchwał Rady wywołujących skutki finansowe dla

    Gminy;

    - nadzorowanie kontroli wewnętrznej w zakresie powierzonych obowiązków  

    i opracowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawach z zakresu kontroli i

    obiegu dokumentów finansowych oraz obrotu drukami ścisłego zarachowania;

    - współpraca z Kierownikami referatów przy sporządzaniu części finansowej

    wniosków i aplikacji, w zakresie pomocy finansowej w ramach programów

    i inicjatyw wspólnotowych, a także sporządzanie sprawozdawczości w tym

    zakresie;

    - nadzorowanie prawidłowego ściągania należności i dochodzenie roszczeń

    spornych oraz spłaty zobowiązań;

    - wydawanie indywidualnych decyzji administracyjnych w sprawach

    finansowych z zakresu udzielonego upoważnienia przez Wójta;

    - obligatoryjne uczestnictwo w sesjach Rady oraz posiedzeniach Komisji na

    zaproszenie Przewodniczącego Komisji;

    -  wykonywanie zadań kierownika referatu finansowego;

    - wykonywanie innych zadań na polecenie Wójta.

     

    4. Skarbnik Gminy dokonuje kontrasygnaty oświadczeń woli Wójta w zakresie zarządu mieniem gminnym, jeżeli czynność prawna powoduje powstanie zobowiązań pieniężnych.

     

    1. Wymagane dokumenty

    1. list motywacyjny;

    2. życiorys – curriculum vitae;

    3. kserokopie świadectw pracy ( o ile kandydat posiada doświadczenie zawodowe);

    4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;

    5. kwestionariusz osobowy;

    6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych;

    7. oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe ( osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego”);

    8. oświadczenie kandydata o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;

    9. oświadczenie lustracyjne lub informacja o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego według załącznika 1a lub 2a do ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 -1990 oraz o treści tych dokumentów ( Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425 ze zm.) - dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. przystępujących do naboru;

    10. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku skarbnika gminy sporządzone przez uprawnionego lekarza, na druku zgodnym z wzorem ustalonym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników , zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy ( Dz. U. Nr 69, poz. 332 ze zm.);

    11. dodatkowym atutem będzie przedłożenie referencji z miejsc pracy.

     

    VI. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

    1. termin składania dokumentów:

    od 01 października 2012 roku do 15 października 2012 roku

    1. miejsce składania dokumentów:

    Urząd Gminy w Nowym Mieście ul. Apteczna 8, pokój nr 1 – sekretariat,

    od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600

     

    Dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty wyłącznie w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Skarbnika Gminy Nowe Miasto”.

    Oferty, które wpłyną po terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.

     

    VII. Informacje dodatkowe

     

    1. List motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

     

    1. Formularz kwestionariusza kandydata oraz ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Nowe Miasto opublikowany jest na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nowe Miasto

    www.bipnowemiasto.win.pl.

     

    1. Dodatkowych informacji udziela Kierownik Referatu Organizacyjnego i Oświaty tel. 23) 661 40 69 lub 70 wew. 32.

     

     

    1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Nowe Miasto.

     

    1. Ze względu na zasady powoływania skarbnika określone w art. 18 ust.2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. tj. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm. ) - osoba wyłoniona w konkursie zostanie przedstawiona jako kandydat do powołania przez Radę Gminy Nowe Miasto.

     

     

     

    Wójt

    / - / mgr Sławomir Dariusz Zalewski

     

     

    Nowe Miasto, 27 września 2012


    Lista załączników
    1. Ogłoszenie o naborze
    2. praca _kwestionariusz dla ubiegajacego sie o zatrudnienie.pd f
      udostępnił Tomasz Nowaliński dnia 2012-09-27 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


    Biuletyn Informacji Publicznej v1.0 góra